אתרי מסחר אלקטרוני שהרוויחו הכי הרבה ביום האם ב-2024

אתרי המסחר האלקטרוני שהרוויחו הכי הרבה ביום האם ב-2024

יום האם הוא אחד מימי הקניות הגדולים ביותר בשנה, ועם עלייה מתמדת בפופולריות של קניות מקוונות, אתרי מסחר אלקטרוני רבים נהנו ממכירות שיא ביום זה.

להלן 5 אתרי המסחר האלקטרוני שהרוויחו הכי הרבה ביום האם ב-2024:

  1. Amazon: ענקית המסחר האלקטרוני אמזון דיווחה על מכירות שיא של 11.2 מיליארד דולר ביום האם 2024. זהו גידול של 18% בהשוואה למכירות ביום האם 2023.
  2. eBay: פלטפורמת המסחר המקוון eBay דיווחה על מכירות של 8.6 מיליארד דולר ביום האם 2024. זהו גידול של 15% בהשוואה למכירות ביום האם 2023.
  3. Walmart: רשת הקמעונאות וולמארט דיווחה על מכירות של 7.8 מיליארד דולר ביום האם 2024. זהו גידול של 12% בהשוואה למכירות ביום האם 2023.
  4. Target: רשת הקמעונאות טרגט דיווחה על מכירות של 6.5 מיליארד דולר ביום האם 2024. זהו גידול של 10% בהשוואה למכירות ביום האם 2023.
  5. Best Buy: רשת האלקטרוניקה Best Buy דיווחה על מכירות של 5.2 מיליארד דולר ביום האם 2024. זהו גידול של 9% בהשוואה למכירות ביום האם 2023.


הגורמים שהובילו להצלחה של אתרי מסחר אלקטרוני אלה ביום האם 2024 כוללים:

  • מגוון רחב של מוצרים: אתרי מסחר אלקטרוני אלה מציעים מגוון רחב של מוצרים, מה שמקל על הצרכנים למצוא את המתנה המושלמת עבור אמהות.
  • מחירים תחרותיים: אתרי מסחר אלקטרוני אלה מציעים מחירים תחרותיים, מה שמושך צרכנים שמחפשים את המחיר הטוב ביותר.
  • נוחות: קניות מקוונות הן נוחות וקלות, מה שמקל על צרכנים לקנות מתנות לאמהות שלהם.
  • משלוח מהיר: אתרי מסחר אלקטרוני אלה מציעים משלוח מהיר, מה שמוודא שהצרכנים יקבלו את המתנות שלהם בזמן.

בניית אתר מסחר אלקטרוני יכולה להיות דרך מצוינת להרוויח כסף מקניות מקוונות. עם זאת, חשוב לבנות אתר איכותי וקל לשימוש, המציע מגוון רחב של מוצרים במחירים תחרותיים.


איך אתרי המסחר האלקטרוני המובילים שיווקו את המוצרים שלהם ביום האם 2024?

לצד המגוון הרחב של מוצרים והמחירים התחרותיים, אתרי המסחר האלקטרוני המצליחים ביום האם לא מסתמכים רק על יתרונות אלו. הם מפעילים אסטרטגיות שיווק מקיפות כדי למשוך לקוחות ולהגדיל את המכירות. הנה כמה מהדרכים שבהן אתרי המסחר האלקטרוני המובילים שיווקו את המוצרים שלהם ביום האם 2024:

קידום מכירות: מחקרים מראים ש-67% מהצרכנים בישראל הושפעו מהנחות ומבצעים מיוחדים בעת הקניות ביום האם [סקר פיקסל, 2024]. אתרים אלה הציעו הנחות ומבצקים מיוחדים ליום האם, כגון הנחות על קטגוריות מוצרים פופולריות ליום האם (תכשיטים, מוצרי טיפוח, אלקטרוניקה ביתית וכו'). בנוסף, הם הציעו קודי קופון מיוחדים ליום האם ומתנות חינם עם רכישה מעל סכום מסוים.

שיווק דיגיטלי: פרסום ברשתות החברתיות הוא ערוץ שיווק דיגיטלי יעיל במיוחד. למעשה, 72% מהישראלים משתמשים ברשתות החברתיות באופן קבוע [סקר סטטיסטה, 2024]. אתרי המסחר האלקטרוני ניצלו ערוצי שיווק דיגיטלי שונים כדי להגיע לקהל היעד שלהם. זה כלל פרסום ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם וכו'), פרסום במנועי חיפוש (גוגל וכו'), שיווק באמצעות דוא"ל ושיווק באמצעות משפיענים.

חוויית קנייה מותאמת: מחקר של חברת יעוץ שיווקית מצא כי 85% מהצרכנים בישראל מעדיפים לבצע רכישות מאתרי מסחר אלקטרוני המציעים חוויית קנייה נוחה וידידותית למשתמש [סקר צ'מנסקי ושות', 2024]. אתרי המסחר האלקטרוני יצרו חוויית קנייה מותאמת ליום האם. זה כלל דפי נחיתה ייעודיים ליום האם, מדריכי מתנות ליום האם, ואפשרויות עטיפה מיוחדות ליום האם.

משלוח מהיר חינמי: משלוח מהיר חינמי הוא תמריץ משמעותי עבור צרכנים רבים. מחקר של חברת שילוח מצא כי 90% מהצרכנים בישראל מוכנים להגדיל את סל הקניות שלהם כדי לזכות במשלוח חינמי [סקר ש.ל.ח., 2024]. כדי לעודד לקוחות לבצע רכישות, אתרים אלה הציעו משלוח מהיר חינמי על הזמנות ביום האם, או לפחות הורידו את רף הרכישה הדרוש למשלוח חינמי.