
אתר Optistore הוקם לצורך פיתוח נוכחות ארצית לחנות הדגל של החברה שנמצאת באזור המרכז
בניית אתר מושך מבחינה ויזואלית
היצע מוצרים רחב
אתר אינטרנט מהיר וקל לשימוש
אינטגרציה למערכות מידע וניהול מלאי וקופה המשותפים לחנות הרגילה
הפלטפורמה שנבחרה מבוססת על Joomla
בניית אתר מושך מבחינה ויזואלית, היצע מוצרים רחב, אתר אינטרנט מהיר וקל לשימוש
הלקוח, קמעונאי משקפיים בעל מוניטין המתמחה במשקפיים ועדשות מגע, שאף ליצור פלטפורמת מסחר אלקטרוני מקיפה המציעה מגוון רחב של מוצרי משקפיים ללקוחות בכל הגילאים וצרכי המרשם. הדרישות של הלקוח כללו עיצוב אתר ידידותי למשתמש שהציג את קטלוג המוצרים המגוון שלו, סיפק אפשרויות סינון מתקדמות עבור מרשמים שונים, והקל על עסקאות מקוונות מאובטחות. הם ביקשו ליצור חווית קניות מקוונת מרתקת, שתתאים גם לאנשים המודעים לאופנה וגם לאלו המחפשים תיקון ראייה.
אינטגרציה למערכות מידע וניהול מלאי וקופה המשותפים לחנות הרגילה
הדרישות של הלקוח כללו עיצוב אתר ידידותי למשתמש שהציג את קטלוג המוצרים המגוון שלו, סיפק אפשרויות סינון מתקדמות עבור מרשמים שונים, והקל על עסקאות מקוונות מאובטחות. הם ביקשו ליצור חווית קניות מקוונת מרתקת, שתתאים גם לאנשים המודעים לאופנה וגם לאלו המחפשים תיקון ראייה.

הפרויקט התחיל עם עבודת מחקר וניתוח איפיון של צרכים וארכיטקטורת מידע
מתוך הבנת הצורך של הלקוח לפנות לקהלי יעד שונים, בניית אתר מסחר אלקטרוני רב תכליתי שהקיף מגוון מוצרי משקפיים. עיצבנו אתר מושך מבחינה ויזואלית שהציגה ביעילות את הקטגוריות השונות של משקפיים ועדשות מגע. האתר כלל תמונות באיכות גבוהה, תיאורי מוצרים מפורטים ואפשרויות סינון שאפשרו למשתמשים לצמצם את הבחירות שלהם על סמך סוג מרשם, סגנון מסגרת, סוג עדשה ועוד.
כדי להקל על מהירות הטעינה פותח מנגנון cache נפרד שמאפשר דפדוף מידי מעמוד אחד לשני, גם כאשר ישנה תעבורה נרחבת באתר
כדי להבטיח חווית קניה חלקה, שילבנו תכונת ניסיון וירטואלית למשקפיים, המאפשרת למשתמשים להעלות את התמונה שלהם ולמעשה "לנסות" מסגרות שונות. הטמענו שערי תשלום מאובטחים והצפנת SSL כדי להגן על נתוני לקוחות במהלך עסקאות. הפלטפורמה פותחה עם עיצוב רספונסיבי, המבטיח פונקציונליות ואסתטיקה מיטבית בין מכשירים שונים.


בניית אתר מסחר אלקטרוני רב תכליתי שהקיף מגוון מוצרי משקפיים
מתוך הבנת הצורך של הלקוח לפנות לקהלי יעד שונים, בניית אתר מסחר אלקטרוני רב תכליתי שהקיף מגוון מוצרי משקפיים. עיצבנו אתר מושך מבחינה ויזואלית שהציגה ביעילות את הקטגוריות השונות של משקפיים ועדשות מגע. האתר כלל תמונות באיכות גבוהה, תיאורי מוצרים מפורטים ואפשרויות סינון שאפשרו למשתמשים לצמצם את הבחירות שלהם על סמך סוג מרשם, סגנון מסגרת, סוג עדשה ועוד.
שילבנו תכונת ניסיון וירטואלית למשקפיים, המאפשרת למשתמשים להעלות את התמונה שלהם ולמעשה "לנסות" מסגרות שונות
כדי להבטיח חווית קניה חלקה, שילבנו תכונת ניסיון וירטואלית למשקפיים, המאפשרת למשתמשים להעלות את התמונה שלהם ולמעשה "לנסות" מסגרות שונות. הטמענו שערי תשלום מאובטחים והצפנת SSL כדי להגן על נתוני לקוחות במהלך עסקאות. הפלטפורמה פותחה עם עיצוב רספונסיבי, המבטיח פונקציונליות ואסתטיקה מיטבית בין מכשירים שונים.

אחד האתגרים העיקריים היה שילוב תכונת הניסיון הוירטואלית למשקפיים בצורה מדויקת
אחד האתגרים העיקריים היה שילוב תכונת הניסיון הוירטואלית למשקפיים בצורה מדויקת. פיתוח הטכנולוגיה דרש זיהוי פנים מדויק וסימולציות מציאותיות של פריימים כדי לספק תצוגה מקדימה אותנטית של האופן שבו מסגרות שונות ייראו אצל לקוחות.
האיזון בין הצורך לספק גם מוצרי משקפיים אופנתיים וגם מוצרים לתיקון ראייה באותה פלטפורמה דרש ארגון קפדני של קטלוג המוצרים וממשק המשתמש
האיזון בין הצורך לספק גם מוצרי משקפיים אופנתיים וגם מוצרים לתיקון ראייה באותה פלטפורמה דרש ארגון קפדני של קטלוג המוצרים וממשק המשתמש כדי להתאים גם לסגנון וגם לפונקציונליות.
תהליך התשלום החלק ואפשרויות התשלום המאובטחות תרמו לשיעורי המרה גבוהים יותר
העיצוב הרספונסיבי הבטיח שלקוחות יוכלו לקנות בנוחות במכשירים שונים
הלקוח חווה צמיחה משמעותית במכירות המקוונות
הכללת ביקורות ודירוגים של לקוחות חיזקה עוד יותר את אמינות המוצרים
כלי ניתוח סיפקו תובנות לגבי העדפות הלקוחות