
פלטפורמת מסחר אלקטרוני חדשנית למשקפיים זעירים
משקפיים מסוגננים ופונקציונליים לפנים קטנות
מגוון משקפיים אופנתיות המציעות נוחות וסטייל
הדגשת החשיבות של מציאת ההתאמה המושלמת
חווית קנייה חלקה המותאמת לקהל נישה
מדריכי מידות מפורטים וסרטונים אינפורמטיביים
פיתוח פתרון מסחר אלקטרוני המתאים לצרכים הספציפיים
מתוך הבנה של מיקוד הנישה של הלקוח, התחלנו בפיתוח פתרון מסחר אלקטרוני המתאים לצרכים הספציפיים של אנשים עם פנים קטנות. עיצבנו אתר אינטרנט מושך מבחינה ויזואלית שהעביר את האתגרים של מציאת משקפיים מתאימים לדמוגרפיה זו והציג את הקולקציה הייחודית של משקפיים זעירים. האתר כלל מדריכי מידות מפורטים, סרטונים אינפורמטיביים ועדויות לקוחות שהדגישו את הנוחות והסגנון שמציעים המשקפיים.
הטמעת מערכת סינון מוצרים אינטואיטיבית
כדי לאפשר חווית קנייה ידידותית למשתמש, הטמענו מערכת סינון מוצרים אינטואיטיבית שאפשרה למשתמשים לעיין במשקפיים על סמך מידות הפנים והעדפות הסגנון שלהם. האתר כלל תכונת ניסיון וירטואלית שאפשרה למשתמשים לראות כיצד ייראו משקפיים שונים על צורת הפנים שלהם. שילבנו שערי תשלום מאובטחים והצפנת SSL כדי להבטיח את בטיחותן של עסקאות מקוונות.

תכונת ניסיון וירטואלית לראות איך ייראו המשקפיים
האתר כלל תכונת ניסיון וירטואלית שאפשרה למשתמשים לראות כיצד ייראו משקפיים שונים על צורת הפנים שלהם. שילבנו שערי תשלום מאובטחים והצפנת SSL כדי להבטיח את בטיחותן של עסקאות מקוונות.
שערי תשלום מאובטחים והצפנת SSL
שילבנו שערי תשלום מאובטחים והצפנת SSL כדי להבטיח את בטיחותן של עסקאות מקוונות.


תקשורת יעילה של החשיבות במשקפיים זעירים
אתגר משמעותי היה לתקשר ביעילות את החשיבות של משקפיים זעירים לאנשים עם תווי פנים קטנטנים. האיזון בין הצורך בחינוך ובסיפורי מותג תוך שמירה על חווית משתמש חלקה דרש שיקולי מיקום ועיצוב מתחשבים בתוכן.
פיתוח תכונת ניסיון וירטואלית מדויקת ומציאותית
פיתוח תכונת הניסיון הוירטואלית, שדרשה זיהוי פנים מדויק וסימולציות מציאותיות, היווה אתגר טכני. הבטחת הדיוק וההיענות של התכונה הייתה חיונית כדי לספק תצוגה מקדימה אותנטית של המשקפיים על פניהם של המשתמשים.

הבטחת דיוק והיענות של הניסיון הוירטואלי
הבטחת הדיוק וההיענות של התכונה הייתה חיונית כדי לספק תצוגה מקדימה אותנטית של המשקפיים על פניהם של המשתמשים.
איזון בין חינוך, סיפור מותג וחווית משתמש חלקה
האיזון בין הצורך בחינוך ובסיפורי מותג תוך שמירה על חווית משתמש חלקה דרש שיקולי מיקום ועיצוב מתחשבים בתוכן.
עלייה במכירות ומעורבות מקוונת
חווית קנייה מותאמת אישית הדהדה את קהל הנישה
אחוזי המרה גבוהים יותר
שביעות רצון לקוחות גבוהה
תכונת ההתנסות הוירטואלית הייתה פופולרית במיוחד