
חנות Idan Aceramica נבנתה לצורך קידום מכירות און ליין של מותג ותיק בתחום מוצרי הקרמיקה
שירות אתר ישן ששימש כקטלוג מסחרי
קידום המותג
שיפור חווית המשתמש
שיפור המיקומים בתוצאות האורגניות של גוגל ולגידול מכירות מקוונות
הקמת האתר התבססה על פלטפורמת Joomla שלה הותקנו יישומים ייחודים למטרת הפרויקט
יכולת התממשקות ל API חיצוני של מועדוני לקוחות חיצונים ואתרי פרסום שונים לרבות ZAP
במהלך הפרויקט ניתן דגש מיוחד לנראות של האתר בדפדפנים השונים כדי לשמור על חוויות משתמש גבוה לכל גולש ומכל מכשיר. גולשים יכולים להוסיף ביקורות למוצרים שונים כדי לסייע בהדרכה והמלצה של גולשים אחרים. המערכת מאפשרת קבלת מפרט טכני מדויק של כל מוצר כדי לאפשר לגולשים לקבל מידע עשיר לפי הרכישה ולעודד אותם לנסות פריטים חדשים.
האתר החדש כולל תמונות באיכות גבוהה וכן נבחנו מספר עיצובים כדי לבדוק מה מהם הוא התורם ביותר לרכישה באתר (a/b test)
מערכת ניהול המידע כוללת פונקציונליות מתקדמות, כגון העלאות וידאו, הדמיית תלת מימד ועוד.

בנינו אתר מסחר אלקטרוני מקיף התואם את מטרותיו
עיצבנו אתר מושך מבחינה ויזואלית שאפשרה סיווג ברור של מוצרים, המאפשרת למשתמשים לנווט בקלות ולמצוא את מוצרי הקרמיקה וחדרי האמבטיה הספציפיים שהם חיפשו. האתר כלל תמונות באיכות גבוהה, מפרטים מפורטים ותיאורים מקיפים כדי להבטיח שלקוחות יוכלו לקבל החלטות רכישה מושכלות.
כדי להקל על עסקאות חלקות, שילבנו שערי תשלום מאובטחים והטמענו הצפנת SSL כדי להגן על פרטי הלקוח
הפלטפורמה פותחה עם עיצוב רספונסיבי, המבטיח חוויה עקבית וידידותית למשתמש על פני שולחן העבודה, הטאבלט והמכשירים הניידים. כדי לתת מענה גם לצרכנים קמעונאיים וגם ללקוחות B2B, יישמנו תמחור מותאם אישית ותהליך הזמנה בכמות גדולה יותר עבור לקוחות עסקיים.


בנינו אתר מסחר אלקטרוני מקיף התואם את מטרותיו
מתוך הבנת הצורך של הלקוח להציג מגוון רחב של מוצרים, בנינו אתר מסחר אלקטרוני מקיף התואם את מטרותיו. עיצבנו אתר מושך מבחינה ויזואלית שאפשרה סיווג ברור של מוצרים, המאפשרת למשתמשים לנווט בקלות ולמצוא את מוצרי הקרמיקה וחדרי האמבטיה הספציפיים שהם חיפשו. האתר כלל תמונות באיכות גבוהה, מפרטים מפורטים ותיאורים מקיפים כדי להבטיח שלקוחות יוכלו לקבל החלטות רכישה מושכלות.
יישמנו תמחור מותאם אישית ותהליך הזמנה בכמות גדולה יותר עבור לקוחות עסקיים
כדי לתת מענה גם לצרכנים קמעונאיים וגם ללקוחות B2B, יישמנו תמחור מותאם אישית ותהליך הזמנה בכמות גדולה יותר עבור לקוחות עסקיים.

ארגון הקטלוג הנרחב והבטחת שהתכונות הייחודיות של כל מוצר יועברו בצורה מדויקת דרשו שיקולי סיווג ועיצוב קפדניים
אחד האתגרים העיקריים היה להציג ביעילות את מגוון המוצרים המגוון מבלי להתיש את המשתמשים. ארגון הקטלוג הנרחב והבטחת שהתכונות הייחודיות של כל מוצר יועברו בצורה מדויקת דרשו שיקולי סיווג ועיצוב קפדניים.
הטמעת תמחור מותאם אישית ותהליך יעיל של הזמנות בכמות גדולה עבור לקוחות B2B היוו אתגר טכני, שכן הוא דרש קידוד מותאם אישית כדי לספק חוויות משתמש שונות המבוססות על פרופילי לקוחות וכמויות הזמנה
הטמעת תמחור מותאם אישית ותהליך יעיל של הזמנות בכמות גדולה עבור לקוחות B2B היוו אתגר טכני, שכן הוא דרש קידוד מותאם אישית כדי לספק חוויות משתמש שונות המבוססות על פרופילי לקוחות וכמויות הזמנה.
התמחור האישי ותכונות ההזמנה בכמות גדולה עבור לקוחות B2B הובילו למעורבות מוגברת מצד עסקים
וכתוצאה מכך נפחי הזמנות גדולים יותר
העיצוב הרספונסיבי תרם לחוויית קנייה חיובית בסלולר
ואיפשר ללקוחות לגלוש ולבצע רכישות בנוחות מהסמארטפונים שלהם
לאחר ההשקה, הלקוח דיווח על עלייה משמעותית במכירות המקוונות